Kommentarer! (:


Anonym : Fin blogg. 
svar : tack! :D
You Adore it - by Louis e Charlotte :
ÄS... då antar jag att du menar ätstörningar.
Själv hade jag en ätstörning när jag var runt 15. Mådde illa och fick panik varje gång jag skulle äta. Kom liksom in i en ond cirkel där jag knappt kunde sitta vid ett matbort.
Värsta minnet var helt enkelt den där paniken jag fick varje gång man skulle äta. Tog väldigt lång tid att komma över tröskeln.

Har precis hittat till din blogg. Jag vill veta mer om dig och vad du gör om dagarna. Hur är det att leva i kampen mot anorexin? BLOGGA MER helt enkelt!
Tror att du skulle kunna hjälpa en jäkla massa tjejer som har samma problem.
KRAM <3

svar :
Jag ska snart skriva ett mer ingående inlägg om mig själv!
Åh, tack, det skulle verkligen kännas super om jag kunde göra det.
kram!
Moa om självhjäplsbok :
den där är jätte bra.
svar : ja, jag vet, den är super!
moa :
Jag skulle gärna läsa mer hur det är att leva ditt liv. Hur din vardag ser ut osv!! :)
svar: de kommer! :)
agnes:
Kämpa på, du är stark :)
svar: tack, jo jag vet. :)
carro :
vill bara säga att din blogg är sjukt intressant att läsa, eftersom att d är en allvarlig sjukdom är dt alltid kul att höra att du är på bättringsvägen - fortsätt så :D
svar : åh, kul att höra! jaa, verlkigen. tack!
MOA :
Herregud , jag blir typ rörd av det du skriver, även om jag har läst det själv, jag vet ju hur du har det osv, men du är så JÄVLA STARK! Jag vill vara som du, gick och tänkte på det idag (a)
svar: ååwh, tack. hhaha (A)
NAttis :
Diggar att du försöker! Endel gör inte ens det, jag är själv påväg ner och vet inte riktigt hur jag ska kunna stoppa det.....
svar: haha, tack! Nä jag vet, jag har för några månader sen i sten vägrat att ens försöka, men sen jag började försöka och riktigt bestämde mig så har jag blivit som sagt nääääästan helt frisk. Åh, jag  hoppas verkligen att du på något sätt kan stoppa det!
Alex :
ana, mia?
svar: Ana, snart fri från hon!
Bea :
Hoppas allt är bra med dig idag! :D
svar : joda, det är det, tack desamma! ;D
anonym :
jag är i samma situtation som dig - matprogram, inläggning osv... börjar oxå må bättre nu men har varit sjuk i typ 2½ år varit nere i ett helvete.
svar: ush, hemskt, verkligen. Men super att du börjar ,må bättre! :)


Kommentarer

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0