Trotsa anorexin

Godmorgon!

Nu på morgonen så är det frukost som gäller, och just idag ska jag få göra frukosten helt själv och äta den själv, och det är bara för att mina föräldrar verkligen litar på mig och dom vet att jag klarar det. Det är verkligen jätte bra att dom gör det. Och jag fuskar inte med maten eller något sådant, och om anorexin någonstans skulle säga till mig att jag är tjock som inte fuskar eller något sånt så skiter jag i den rösten, eftersom att jag vet ju att vägen till att bli frisk är ju att trotsa alla dom saker som anorexin säger, eftersom att allt anorexin säger är faktiskt bara lögn!

Om t.ex anorexin skulle säga till mig att smöra mindre (nu händer det väldigt sällan att anorexin säger något till mig men iallfall) då smörar jag inte mindre, utan snarare mera, för då trotsar jag mot anorexin och då har den ingenting att säga till om! Så det jag alltid gör är att göra tvärt emot vad anorexin säger och sen så har jag lärt mig att man inte ska välja mat som anorexin vill att man ska äta, utan istället har jag börjat välja den maten jag är sugen på.
&  genom att jag har gjort så här så har jag blivit mycket friskare, och så klart så måste man ju verkligen bestämma sig för att bli frisk, jag tvekade i flera månader, men sen kom jag på att ett liv med anorexin det är inget liv!




Kommentarer

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0