Tortillapizza

Dagens middag blev tortillapizza,

♥ tortillabröd
♥ pastasås
♥ skinka
♥ champinjoner
♥ ost




Eftersom att jag inte gillar skinka&champinjoner (och lite ost) så slapp jag ha det på min pizza, men den såg så tråkig ut så därför la jag ut en bild på pappas pizza istället. Tortilla pizza är inte som vanlig pizza som man äter ute på en resturang, osten är inte alls lika fet och brödet mycket nyttigare.
Sist jag åt pizza var på avdelingen, (hemmagjord) jag hade världens ångest inför den en vecka i förväg, jag trodde jag skulle bli ett fetto så fort jag åt den och såna saker. Jag vägrade gå till bordet av olika anledningar dels för att jag verkligen inte ville äta pizza och dels för att jag fick höra jätte dåliga nyheter om skolan just den dagen så allting blev extra jobbigt kring maten, allting slutade med att efter en halvtimme kom jag mig endå till bordet och jag åt tomatsåsen och brödet jag lämnade all ost. Portionen jag fick var som två billys panpizzor, jag tyckte att det var så himla hemskt att äta, och jag ångrade mig jätte mycket efteråt att jag åt av den. Men nu är jag bara stolt över mig själv att jag klarade det, och dagens middag den var som vilken maträtt som hellst, hur lätt som hellst att äta! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag kan äta hemmagjord pizza, men köpt har jag inte ätit på över 7 år...

kan du äta köpt? Kan du äta skrovmål och sånt?

du kämpar på så bra, kram!

2009-05-31 @ 17:30:41
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0