Nyponsoppa

Idag till mellanmål blev det,

♥resource nyponsoppa (med extra energi)
♥1,5dl citrom melis yogurth
♥1,5dl vanilj yogurth



Innan jag fick resource choklad&nypon så hade jag några jätte hemska klara näringsdrycker. Dom smakade vidrigt och jag spydde alltid av dom för jag mådde så sjukt illa av dom, dom smakade som stark outblandat saft med alvedon i. Det var så himla äckligt att behöva dricka 4dl/per dag av dom. En dag när jag drack dom så fick jag ligga ner i flera timmar innan illamåendet gick över, och den dagen kunde jag inte ens äta middag.
Tur att jag fick nya iallfall!


Så dom här fresubin näringsdryckerna rekomenderar jag verkligen inte,

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: tack, kul att du gillade min blogg!

2009-05-31 @ 14:56:16
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0