NEJNEJNEJ

Fick en kommentar;

Har du några tips på hur man går ner i vikt?
Jag är 13 år gammal, 171 lång och väger cirka 65 kg, WAY TO MUCH
vill ner till 55.
inte så jag får aneroxia o så..
men jag kan inte träna på gym, eftersom det är femtonårsgräns =/

Okej, även om du säger att du bara vill gå ner lite i vikt och att du inte vill få anorexi, så vet jag inte om det är så lätt som du tror att stoppa det, och jag tänker verkligen inte ge ut några tips om hur man går ner i vikt, eftersom att jag vill bli frisk, inte göra människor sjuka. Och om du verkligen skulle vilja på ett hälsosamt sätt gå ner i vikt så ska du inte ta kontakt med en anorektiker! Och förresten så är du helt normal viktig, du har ett bmi på 22.2 vilket är helt normalt! Ett bmi på mellan 19-25 det är en helt normal vikt. DU BORDE VERKLIGEN INTE FÖRSÖKA GÅ NER I VIKT, det är inte smart, för du är helt normal viktig tjejen!

jag hade i början av min ätstörning bara tänk gå ner några kilon kanske 2 men det slutade med att jag gick ner 12 och se vad som hände med mig, jag var två tre dagar ifrån att dö.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så klok och tänker så rätt!! Vad jag är glad för din skull att du har förstått att det inte är värt att leva det sjuka livet.

Hälsa dina föräldrar!

2009-05-30 @ 20:19:07
URL: http://www.malinsblogg.wordpress.com

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0