Morsdagstårta

Nu har jag precis bakat en tårta åt min mor,

♥ chokladtårtbotten
♥ grädde
♥ jordgubbsmousse
♥ hallongodisar
♥ strössel




jag tycker att den blev jätte fin hahah.
Jag kommer inte äta av tårtan, jag gillar inte grädde har inte gjort det på väldigt länge, och det känns som för svårt att äta tårta, och jag har aldrig sötsug så jag känner inte ens att jag vill äta av den, men jag skulle nog klara av det, men jag vill helt enkelt inte. I somras på min födelsedag vägrade jag att äta tårta, jag åt nästan ingenting på min födelsedag, lite kyckling och ris och två godisar, och en macka till frukost. Mackan fick jag när min syster och pappa uppvacktade mig på morgonen, dom hade smörat den och jag fick panik, men jag åt den jag vågade inte säga att jag inte ville ha den. Och dagen innnan min födelse dag hade jag spelat fotbollsmatch, och jag orkade typ inte springa alls, jag åt ju ingenting, och allt jag kunde tänka på när jag spelade var att när jag kom hem skulle jag iallfall få äta en knäckemacka och en portion barngröt. Den kvällen var mina föräldrar jätte oroliga, ja ush det var bara en av dom många hemska dagarna jag hade i somras. & juste i helgen åt jag faktiskt en halv piggelin! =D

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh jag önskar att jag var hemma och fick smaka, den såg jätte god ut! Puss på dig! ;)

2009-05-31 @ 15:39:44
Postat av: sara

Hahah vilken söt!

2009-05-31 @ 23:35:32
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0