Idag ska jag åka bort

Idag ska jag åka bort och sova hos en familj vi känner, så det kommer verkligen inte vara bra upptadering idag, men jag kommer tillbaka imorgon igen.
Förr vägrade jag att fara bort, jag klarade verkligen inte av att äta borta, bara för att jag hade ju ingen aning om vad dom kunde ha i maten, jag tänkte att dom kanske kunde laga maten enbart av fett och såna sjuka tankar... Och jag hatatade att äta omkring folk, det var seriöst det värsta som fanns enligt mig förr, och när jag kom till avdelningen förra gången så var jag tvungen att äta vid matbortdet med alla andra, jag blev så otroligt sur, och det stod tillochmed i mina förhållnings papper att jag var tvungen  att göra det. Då fattade jag inte varför, men nu gör jag det.
Jag menar, för att kunna bli frisk måste man ju kunna äta med folk man inte känner/känner, och det kan jag nu, och det är jag glad för. Det är verkligen nått som är bra att lära sig att göra ♥


Förresten, idag testade jag nya flingor till frukosten;

♥ all bran apple and fig



och om ni på ett enkelt sätt vill se när jag skriver nästa gång, så följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0