Dinner Time

Till middag blev det fakitskt varma, vita mackor. Ingen stor middag, men vi äter så här ibland på helgerna.

♥2baugetter med löksmak
♥smör
♥gurka
♥lite ost
♥1glas proviva jordgubb



Förut total vägrade jag allt som har med vitt bröd att göra, men nu har jag vant mig vid att äta vitt bröd ibland, jag menar bröd är ju bröd, och vitt bröd är ju inte alls jätte onyttigt, det finns ju vitt bröd utan socker. Jag har hört vissa anorektiker säga att dom tror att vitt bröd direkt förvandlas till socker i kroppen, men det är ju verkligen inte sant. Förut när dom serverade mig vitt bröd på avdelning skrek jag bara åt dom att dom var dumma i huvudet och att jag inte skulle ha nått vitt bröd. Jag tycker att jag var helfånig så här i efterhand hahah...

Kommentarer
Postat av: frida

Skönt att höra. :D Vad har du haft?

2009-05-29 @ 18:13:56
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/
Postat av: Matilda

vitt bröd är gott ibland! men jag tycker att mer mörkt bröd är godare än vitt, men tex baugetter, vita, är så gott!

2009-05-29 @ 18:46:13
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Katrin

Börjar nästan böla nu när jag läste din blogg, du är min inspiration källa att bli frisk! Så många visa ord har du skrivit ner o dem har åkt rakt in i hjärtat och hjärnan på mig, nu jävlar ska jg bli friskt, och gå upp i vikt.



Får man fråga vad du väger / hur lång du är? Och är det svårt att gå upp i vikt?

2009-05-29 @ 19:34:13
URL: http://katrinradomska.blogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0