Saffranspannkaka

Idag om typ en och en halv timme så ska jag åka bil i sju timmar, så det kommer inte bli bra upptadering, för det är ju lite svårt att blogga när man sitter i en bil. Anledningen att jag ska åka så långt är att min syster ska på bal, och det kan jag ju inte missa! ♥
Och jag gillar ju att äta i bilen så, och jag kommer få äta lunch, mellanmål och middag i bilen,

Till lunch i bilen blir det pannkaka,

♥ rågmjöl
♥ dinkelmjöl
♥ salt
♥ ägg
♥ salt
♥ mjölk
♥ vatten
♥ potatismjöl
♥ saffran
♥  lingonsylt



Saffranspannkaka är perfekt att göra om man har ett paket saffran över, och lätt att äta i bilen också!


Kommentarer
Postat av: amanda

vill du lägga upp receptet igen?? MED MÅTT TACK?! hur mkt att varje ingrediens? vill gärna göra mig ett par pannkakor. snarast möjligast :) såg så himla goda ut :)

2009-06-02 @ 19:20:21
URL: http://bootylicious.devote.se

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0