Potatisklyftor

Dagens lunch blev,

♥ Schnitzel
♥ Potatisklyftor
♥ Gurka
♥ Varm mjölk + kanel


(obs tallrikarna är inte normalastora, så det kanske ser lite ut men det är
en normal portion)



Förr vägrade jag att äta potatisklyftor jag tänkte på det som det flottigaste i hela världen även fast jag tyckte att det var supergott, när det serverades på avdelningen åt jag det aldrig... Men idag kände jag att det var dax att äta det så jag gjorde det och det smakde underbart gott, det är ju som lyxigt med potatisklyftor så här på en fredag! Och vet ni vad, jag valde mellan kycklingsallad och det här (!)
Vad åt du till lunch?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ahh vad duktig du är!

Äntligen har du förstått hur gott det är ;)

<3

2009-06-05 @ 12:27:27
Postat av: isabel

Blev ryskpyttipanna för mig. Fast vegetarisk sådan eftersom att jag är vegetarian. Sjukt jobbigt att äta fast om jag inte äter enligt matschemat i helgen blir jag sondad, finns t.o.m en liten chans att jag blir det iaf så det är väl bara att kämpa på. ;)

2009-06-05 @ 14:00:28
URL: http://iiisabels.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

hur kunde du slippa att äta det på avdelningen? :s måste man inte äta det som serveras där? :s



Starkt att du klarade det iallafall <3

2009-06-05 @ 15:06:06
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: soya

Jag är så impad, jag tycker du är skit duktig. Det är så skönt att se någon med äss som vill bli riktigt frisk. Fortsätt så tjejen. :)

kram

2009-06-05 @ 17:43:25
URL: http://metrobloggen.se/sweetpee

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0