Mjölk

Nu på morgonen till frukost blev det,

♥ fjäll-yoghurt
♥ polarbröd
♥ all-bran regular
♥ bregott mellan





När jag var inlagd så vägrade jag dricka saft/juice/bordsdryck jag drack bara mjölk, jag drack 2liter mjölk om dagen. Jag trodde att jag skulle gå upp hur mycket som hellst om jag drack det även om det har mindre kalorier, men man kanske går upp i vikt mer av juice vad vet jag, men endå det var ju bara sjuka tankar jag hade, jag gillar inte ens mjölk men endå drack jag det bara för att gå upp mindre i vikt... Nu dricker jag proviva, det är hur gott som hellst och är som en blanding mellan saft&juice. Juice kan jag typ inte dricka bara för att jag har typ fått nått fel på magen, så att när jag dricker det så svider det och gör jätte ont. Förresten så är en sak som svälten har gjort med min kropp är att så fort jag böjer mig ner efter jag har ätit eller druckit så kommer det alltid upp lite mat/dryc, äckligt jag vet.. Så ett tips  är verkligen att dricka proviva, det är bra för magen och smakar bra, jordgubb är min favorit smak! & fjällyoghurt är också ett tips, supergott!


Kommentarer

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0