Kvällsfika med film

ikväll ska jag och mamma se på film och äta kvällsfika framför filmen. :)

kvällens fika blir,

♥ rågform
♥  morotsbröd
♥ bregott
♥ gurka
♥ varm proviva jordgubb



förr tyckte jag att det var jätte jobbigt att äta kvällsfika, jag hatade verkligen det, jag tyckte att frukosten var lättast att äta för då var man minst mätt i magen, första gången jag var inlagd så började jag med att försöka äta kvällsfika och jag klarade det vissa dar men sen blev det bara sämre och sämre och jag fick sonda varje mål mat istället, jag vet inte varför jag tyckte det var svårast att äta på kvällen, men det var bara så. Fast nu tycker jag bara att det är mysigt att tillexempel kunna sitta framför teven och se film och äta kvällsfika.  När tycker du det är jobbigast att äta?

Jag kommer svara på era frågor imorgonbitti så forsätt att fråga!

Kommentarer
Postat av: Moa

hej! jag måste bara tycka till om en sak. Du är verkligen en kämpe och att du orkar skriva det du gått igenom, det är verkligen stort! Ta hand om dig! (:

2009-06-01 @ 22:51:54
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0