Havregrynsgröt med mjölk

Till lunch idag blev det en lättlunch,

♥ fiber havregryn
♥ mjölk
♥ äppeldryck
♥ fazer rågform
♥ bregott
♥ gurka





Jag älskar verkligen havregrynsgröt, det är typ min favoriträtt, gillar du gröt?
Jag kommer ihåg att i juli-juni i somras så var gröt det jag levde på, eller alltså jag åt jätte lite på dagen men på kvällen åt jag alltid en portion gröt, det var det jag längtade till varje dag. Men sen en dag slutade jag äta gröt och minskade på all mat, då gick det utför.....

Kommentarer
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg.



Häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burma och Thailands djungel.



En annorlunda blogg

2009-06-01 @ 12:22:32
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: danniélla

jag älskar verkligen också gröt! fast jag är inte lika säker på att jag hade älskat det så mycket om det var super onyttigt så jag kanske lurar mig själv lite. hmmm

2009-06-01 @ 16:57:46
URL: http://danniellajansson.blogspot.com

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0