Vaniljyogurth med blåbär

Till frukost idag blev det lite speciellt med maten jag tog,

♥1/2dl blåbär
♥1/2dl flingor
♥2rågform
♥1glas proviva




Om ni tycker att det är lite konstigt att jag inte har ost/skinka på mackorna som man igentligen ska ha, så beror det helt enkelt på att jag aldrig i hela mitt liv har haft det, jag tycker bara att mackan smakar illa då, det är inte för att jag är rädd för dom extra kalorierna. På avdelningen la dom alltid på ost/skinka på mackorna men jag tog alltid bort dom, så ett tag fick jag avocado på mackorna, men det var inte heller gott att ha på, så tillslut tog dom helt enkelt bort det från mitt matprogram. Och vet ni vad, förut på matmatshema så hade jag på kvällsfikat 1portion gröt 1glas juice 1glas mjölk 2macka, vet ni hur otroligt mätt man blev på det haha?

Kommentarer
Postat av: Matilda

all mat du äter ser så god ut!

2009-05-29 @ 10:42:38
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0