Update från skogen

haha, nu sitter jag med en dongel in i min dator mitt ute i skogen och bloggar, det funkar faktiskt riktigt bra, jag trodde inte att det skulle fungera.
Lunchen gick super att äta och pannkakan var ganska god, och det är mysigt att äta i bilen när regnet smattrar mot rutan.




Jag kommer ihåg när jag var på avedlnigen då var det pannkaka varje torsdag, jag tyckte det var hemskt, för vi fick 4a pannkakor och dom var alldelles flottiga, och jag tyckte att det var hemskt att dom var stekta i så mycket fett, så jag satt med kniven och torkade bort allt det flottiga... Nu steker jag själv pannkakorna i fett och torkar inte bort en droppe, jag är så duktig enligt mig själv! För jag vill ju bara bli frisk, och det här är ett stort steg mot ett friskare liv.
Vad åt du till lunch?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad du är bra!!!

2009-06-02 @ 18:06:42

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0