GODMORGON

Godmorgon, har ni sovit gott, det har iallfall jag gjort, länge sen jag sov så här länge! ;)

Idag till frukost blev det,

♥ vaniljtoghurt
♥  all-bran
♥  rågform
♥  kneippe
♥  bregott
♥  morötter




Förr totalt vägrade jag grönt smör bara för att det hade högre fetthalt om jag åt hos någon som hade grönt bregott så fick jag panik och tog istället jätte lite smör, det var helt sjukt...och ¨på avdelningen har dom grönt smör så förr hade jag alltid problem med att äta mackorna där..
Men idag tog jag det frivilligt, det kändes bra att göra det faktiskt! :)
Vad åt du till frukost?

Kommentarer
Postat av: amanda

dubbelmacka med keso och maaassa krispsallad :)

2009-06-06 @ 11:23:09
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Foki

svar: tusen tack för den underbara fina komplimangen, du fick mig att ler stort! :)



söta kramar till dig!



(P.S. förlåt att jag svarar lite sen, har haft fullt upp men läser genom alla kommentarer som alltid!) ^^

2009-06-06 @ 11:35:14
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag åt fil, all bran flingor och en rostad macka med mjukost, skinka och gurka. Te och näringsdryck.



Smöret har jag megaproblem med. Men det kommer väl.

Du är duktig som klarar av det! :)

Kram!

2009-06-06 @ 12:06:31
URL: http://lillasofie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker du är så sjukt stark att du klarar av att skriva om det, verkligen! Har själv varit i samma sits som dig, men vill helst bara glömma det. Du är verkligen en förebild för unga tjejer!

2009-06-07 @ 12:55:01

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0