Lyssna inte på anorexin

Om anorexin någonsin säger åt mig vad jag ska göra, då skiter jag i vad den säger, det är ju det enda man kan göra, även om anorexin är stark, så är man starkare själv! Och alla som har en ätstörning, om ni tänker typ så här " nej jag orkar inte bli frisk, det är så jobbigt, jag klarar inte av det ". Det är faktiskt inte sant, för har ni kunnat kämpa så hårt för att gå ner i vikt och mått så sjukt dåligt i vissa stunder, då är ni tillräckligt starka för att övervinna eran ätstörning också!




förresten, glöm inte bloglovin! 

Kommentarer
Postat av: liz

Jag hittade din blogg idag och jag måste nog säga att du är min nya förebild. Jag kan relatera till allt du skriver och du får en verkligen att tänka efter. Tack.

2009-05-29 @ 21:44:15
Postat av: Sandra

Har du några tips på hur man går ner i vikt?

Jag är 13 år gammal, 171 lång och väger cirka 65 kg, WAY TO MUCH

vill ner till 55.

inte så jag får aneroxia o så..

men jag kan inte träna på gym, eftersom det är femtonårsgräns =/

2009-05-29 @ 23:22:58
Postat av: Viola

Du har så rätt! Jg levde med dubbeldiagnos, dvs både bulimi och anorexi i tre år. Till slut bestämde jag mig för att det fick vara nog. Även om jag gått i terapi länge så var det inte förräns jag själv hade viljan som det gick att bli frisk.

2009-05-29 @ 23:24:06
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: otto

så sant!

2009-05-29 @ 23:37:11
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: Elina♥

starkt att du skriver om detta

ha en fin kväll♥

2009-05-30 @ 00:34:12
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Namn:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0